"Aitame muuta tavakliendid püsiklientideks."

Lühidalt öeldes haldame me igapäevaselt oma klientide e-kanaleid: kodulehti,
sotsiaalmeedia kontosid, broneerimissüsteeme, e-poode jm. Hoolitseme sõnumite
loomise eest täies ulatuses ehk teisisõnu - töötame kliendi allüksusena ja seisame
tema ärihuvide eest niisamuti nagu ettevõtte enda töötajad.

Aitame tarbijatel paremini mõista meie kliendi tegevusvaldkonda ning kinnistame
seoseid brändi ja pakutava toote või teenuse vahel. Toome regulaarselt uusi inimesi
püsivalt oma kliendi inforuumi.

Arvude keeles

Meie aktiivses halduses on 58 e-kanalit ning meie teenuseid tarbivad igapäevaselt 42 klienti 3. riigis. Pakume oma teenuseid hetkel eesti, vene, inglise, soome, rootsi, läti ning leedu keeles.

Teenuste eesmärk

Tuua üha rohkem tarbijaid püsivalt oma kliendi infovälja ning tõsta regulaarse suhtluse toel sihtrühma teadlikkust kliendi poolt pakutavate toodete ja teenuste kohta. Sel moel seome tarbija jaoks tugevalt ära ettevõtte nime ja ärivaldkonna, mis omakorda on võtmetegur tulevase tarbimisotsuse langetamise hetkel.

Väärtused

Oleme oma klientide suurimad fännid ja elame nende tegemistele kaasa niisama hoogsalt ja hingega nagu nende oma töötajad. Meie klientide edu ja kordaminekud on ka meie edu aluseks.

 

Oled huvitatud koostööst?

Meie pakutavatest teenustest kasu saamiseks ei pea Sinu ettevõte e-kanaleid rakendama iga päev. Meie ülesandeks võib jätta ka üheainsa, iganädalase sissekande tegemise Facebookis, kodulehel, Twitteris või mujal. Teenuste kuutasud vastavad alati tehtava töö mahule ning on seeläbi paindlikud.

Saada päring