"Ära kaota müügitehinguid oma koduväljakul -
seal peaksid olema võitmatu
."

Kas sinu ettevõtte kliendid saavad oma päringule vastuse enne kui ostusoov kaob või ununeb?
Facebooki lehe sõnumikast ja kommentaarium on siinkohal oma olemuselt armutud - peale
päringu saatmist või pretensiooni esitamist ootab nö keskmine klient vastust lähima paari
tunni jooksul. Sealt edasi töötab aeg juba kiiresti ettevõtte huvidele vastu.
 

"Unarusse jäänud Facebooki sõnumikast
ja kommentaarium mõjutavad
otseselt käibenumbrit
."

Miks on oluline aktiivselt jälgida sõnumikasti laekuvaid kirju ja postituste kommentaare?
Sest sisuliselt on tegu sinu ettevõtte müügisaali virtuaalse versiooniga. Oleks ju mõeldamatu,
et müügisaalis klienditeenindajat kõnetanud klient ootab oma küsimuse vastust
pool päeva või
kauemgi veel. Tänapäeval ei tee tarbija kaupluse müügisaalil ja e-poel
või e-esindusel enam sisulist vahet - ootused ning nõudmised neile on praktiliselt samastunud.

Kõige "valusam" aeg potentsiaalse kliendi ja tehingu kaotamiseks avaldub ettevõtte
jaoks
nö viimasel meetril - selleks hetkeks on kulutused kõigis müügietappides
juba tehtud.
Parim võimalus kliendi aktiveerimiseks on hetkel, mil ta ise ettevõtte poole pöördub -
järelikult on varasemad müügitegevused kandmas vilja ning on aeg tehing lõpule viia.
 
Facebooki müügitoe teenusega kasvatad otseselt käibenumbrit. Tegeleme õigeaegselt kõigi
päringutega, hoiame silma peal kommentaariumil, edastame huvitunud klientidele soovitusi
ja infot, mis aitavad neil kiiremini ostuotsuseni jõuda.

Sõnumikasti haldus

Õigeaegsed ja korrektsed vastused kõikidele päringutele.

 

Kommentaariumi haldus

Toetame kliendisuhtlust ja vastame tekkinud küsimustele.

 

 

Aktiivne müügisuhtlus

Kasutame ära kõik võimalused klientide nõustamiseks ja sobiva toote või teenuse soovitamiseks.

 

Reitingute haldus

Täname positiivse tagasiside eest ning tegeleme koheselt võimalike pretensioonidega - lahendustele orienteeritud suhtlus päästab päeva!

 

 

Võõrkeeled

E-kanali sisuhaldur kõneleb kanali keelt emakeelena. Nii saame olla kindlad, et lisaks korrektsele keelekasutusele saab edasi antud ka sõnumi mõte.

24/7 infotugi

Oleme lehel toimuvaga hästi kursis ja vahendame infot aegsasti kõigi osapoolte vahel.

 

E-müügitoe hinnapaketid

Anna meile oma soovist teada, et saaksime koostada hinnapakkumise.
Iga järgneva e-kanali lisandumisel halduspaketti muutub koguhind soodsamaks.

 

Baaspakett

85€ /kuu (+km)

  • Facebooki lehe kirjavahetuse haldamine
    2 tundi /kuu
  • Kommentaariumi haldamine 2 tundi /kuu
  • Reitingute haldamine 1 tund /kuu
  • 1 suhtluskeel

 Eripakett

Alates 200€ /kuu (+km)

  • Mitme e-kanali müügitugi
  • Klientide aktiveerimise kampaaniad
  • Hinnastamine vastavalt teenuse
    jooksvale mahule
  • Tehniline konsultatsioon
  • 24/7 infotugi
 

 

Kiirus ja mugavus

Me väärtustame oma klientide aega. Teenuse käivitamine ja esimesed tegevused viiakse soovi korral läbi vähema kui 24 tunniga. Sisumaterjali koostamisel saame hakkama ilma otseste juhtnöörideta; kliendil ei ole kohustust meil "käest kinni hoida". On saanud tavapäraseks, et kliendid usaldavad meid juba teisel koostöökuul piisavalt, edastamaks uusi juhiseid vaid kord kuus - teame oma ülesandeid ja täidame need korrektselt ning õigeaegselt.

Kindlustunne

Kliendil säilib täielik kontroll haldusesse antud e-kanali üle. Kõik uued või esmakordsed kommunikatsioonitegevused kinnitatakse eelnevalt kliendiga. Me EI RISKI KUNAGI oma kliendi mainega - infopuuduse või vähimagi kahtluse korral täpsustame, küsime ja kinnitame. Soovi korral saab teenuse igal hetkel peatada, piisab e-mailist või telefonikõnest. Oleme siiralt uhked fakti üle, et meie juurest ei ole lahkunud ükski klient.

Personaalsus

Sisumaterjali loomine toimub vastavuses brändi profiiliga. Toimuv suhtlus on alati korrektne, viisakas, lugupidav ning hooliv, sisumaterjali koostaja kõneleb suhtluskeelt emakeelena. Kuna meie klientide tegevusvaldkonnad ulatuvad laste mänguasjade maaletoomisest kuni juriidika ning raamatupidamiseni, oskame me suhelda täpselt nii vabas ja rõõmsameelses või konservatiivses ja vaoshoitud toonis nagu klient on soovinud.

 

 

Oled teenusest huvitatud?

Saada meile päring või lepime kokku kohtumise, et saaksime ettevõtte vajadused ja sobivad teenused
üheskoos läbi arutada.

Võta meiega ühendust